onsdag 16 januari 2013

Nynaglad

Tog mig en långlunch igår och fixade till tassarna igen


Quick- Step är fortfarande ohalt så jag tror inte att det kommer bli några problem med den trasiga hoven... iaf så hoppas jag naturligtvis det.

Känner mig ovanligt trög i huvudet idag... (också)
Verkar som om nån har satt mig telefonkö till taxi ;)
och det är bara onsdag idag, hur blir resten av veckan kan man ju undra?
Igår morse suddade jag ut tisdagen på tavlan på jobbet för jag fick för mig att det var onsdag

8 kommentarer:

  1. varför är ena nageln en annan färg? det glittriga är jättefint :)
    mm, ibland blir man dagvill, det händer mig ganska ofta tycker jag :)
    kramar

    SvaraRadera
  2. Vilka fina naglar!! Vem är det nu som får mocka i stallet??
    Ha´de´bra....kram

    SvaraRadera
  3. Kan man göra det??? Ta bort en dag, bara så där??? Smart!
    Då ska nog jag göra det nästa vecka......kanske måndag ;-)
    Skönt att hoven inte verkar ställa till några problem.
    Se där ja, vilka fina tassar du fått. Ställer samma fråga som ovan......varför en cerise?
    Kram, kram

    SvaraRadera
  4. Sv: :) det är bra att vara rebellisk, sådant gillar jag, inte vara som alla andra och efter konstens alla regler, vara lite som man själv vill istället :)
    kramar

    SvaraRadera
  5. Är du lika duktig som din syrra jag vet hur hon är Kramis !!

    SvaraRadera
  6. Sv: Nä, kanske inte någon fattig - men å andra sidan är jag inte heller rik! ;)

    SvaraRadera
  7. Snyggt :-)
    Vardagar brukar alltid frukosten bli serverad... Någon gång ska väl jag göra nåt också :-)
    Kram

    SvaraRadera