söndag 6 januari 2013

500 meter ryggsim...

... har jag avverkat i kväll... i badkaret ;) 

Har haft en riktigt slappardag idag och har bara gjort det som har varit direkt nödvändigt.

Bilden som Annika tog i går och skickade via MMS har fortfarande inte kommit :O
lost in space antar jag. 


Det slutade alltså med att jag fotade hoven i kväll...
Det markerade området är där han kommer att få ärrbildningen i form av ränder.
Bilden är tagen i en lustig vinkel fick jag se när jag fick upp den i datorn, ser ut som om
hoven inte har rätt vinkel, fast det har den.

Arbetsdag i morrn... dags att såga lite timmer ;)

7 kommentarer:

  1. Dom ränderna kan väl inte störa någon?? Skönt att det läkte till slut.
    Ha en bra arbetsvecka
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det såg väl helt OK ut. Instämmer med tidigare bloggare...ha´en bra arbetsvecka,
    själv ska jag sätta mej med en bra bok....kram

    SvaraRadera
  3. åh, det ser ju riktigt bra ut nu, vad skönt att det läkte sig
    Sv: men mössen i stallet FÅR väl vara där? eller?
    kramar

    SvaraRadera
  4. Sv. Dagen blev toppen!!! Framförallt att jag fick sällskap ;-)
    Kram, kram

    SvaraRadera
  5. Sv: mm, det håller jag ju med om förstås :) de gör väl inte samma skada där i stallet men de hittar en massa mat förstås, för de äter väl hästarnas kan jag tänka
    kramar

    SvaraRadera
  6. Sv: :) nej, det gör han förstås inte :)
    önskar dig en fin kväll
    kramar

    SvaraRadera