onsdag 26 december 2012

Vi åkte i alla fall

på mellandagsrean, vägarna ut till stora vägen var som jag förutspådde - oplogade. Men har man traktor  ;) och en sambo som gillar att köra bil då kommer man iväg.
Vi kom hem också... med en micro och en kaffemaskin. Vi tittade även på ett bioljudsystem men jisses så DYRT men det finns andra system som inte är fullt lika dyra, men det får vänta, så viktigt är det ju inte, inte lika viktigt som kaffemaskinen och micro iaf :)

För en sån här har jag önskat mig lääääänge



4 kommentarer:

  1. Mmmm.....vad gott kaffe du ska få till nu!!
    Kan ana att ni var långt ifrån ensamma på rean.
    Så bra att resan gick bra, trots oplogat ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, kaffemaskiner är helt klart viktigare än ljudsystem! :P

    SvaraRadera
  3. Du jobbar i mellandagarna? Är kaffet gott i den apparaten? Är det Nescafe? Vi var också ute på julda´n, det var låååång kö på Elgiganten, men vi fick det vi var ute efter.
    God Fortsättning.......Kramar

    SvaraRadera
  4. Nu kan du njuta av gott kaffe!
    Filmer visas ju på TVn varje dag, har jag sett i tidningen. Själv somnar jag innan den börjar.. ;)
    Kram

    SvaraRadera