torsdag 27 december 2012

Hon gick ut...

... och följde med in igen men först var hon tvungen att följa med upp till stallet för en inspektion, över en stallplan som liknade en skridskobana. 
Hundarna sladdade, jag sladdade och hästarna sladdade... katten tassade...


Doris utanför på trappen innan beslut togs att följa med till stallet

OCH 
kaffet smakar såååå bra :)

Halkade iväg till jobbet idag tog 20 minuter längre än vad det brukar
och återigen funderar jag på hur jag tänkt
Varför tog jag inte semester dessa två dagar?

5 kommentarer:

  1. Ja lite mer snö o kyla på det här... Då får de verkligen arbeta för sin lön på ortopeden :-)
    Kaffe? vore gott (törs jag ropa det från sängkanten?) kram

    SvaraRadera
  2. Ja, man får vara försiktig nu när det finns många isgator!

    Själv försöker jag ploga och skotta bort så mycket som möjligt så snabbt som möjligt för att slippa sånt - men det går inte alltid så bra! :/

    SvaraRadera
  3. Doris ser lite skraj ut,men hon litar på dej. Ja, så kan det bli, varför tänkte man så där?? Semester hade väl varit bra, men nu är du iallafall ledig eller??Gott kaffe säger du, har aldrig provat. Talat med Monica, allt bara bra. Kram...& GOD FORTSÄTTNING.

    SvaraRadera