söndag 23 december 2012

Julbadet avklarat


Ja för hundarna...själv får jag vänta till alla köttbullar är stekta, skinkan griljerad, städat, mockat till hästarna, ätit lite mat,  tagit in granjä**** och klätt den...jag har säkert glömt nåt... och om inte det blir gjort i kväll så blir det det andra jag gör i morgon bitti... 
eller det tredje eller fjärde.... :)


Inte en allt för lycklig Tyson

I badet stämde inte humöret
överrens med namnet riktigt

 Emmi är inte heller nöjd med tillvaron

Men rena och fina blev de mina lortgrisar :)

 Första satsen köttbullar...
... å här sitter jag och bloggar.... ;)

4 kommentarer:

  1. och Nemo och Sluggo som inte får något julbad, jag glömde ju bort det :(
    GOD JUL
    kramar

    SvaraRadera
  2. God Jul och ett riktigt Gott Nytt År!!! Kramar från oss till er Gun-Britt & Leffe!!

    SvaraRadera
  3. Är man en bloggare så är man! ;)

    Jag önskar er en God Jul!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är märkligt hur det är ok för dem att bada i skitiga pölar, men så snart man släpar in dem i duschen så lider dem nått så fruktansvärt!

    SvaraRadera