fredag 7 september 2012

Hjäääälp.....


Först ligger man i godan ro på helspänn...

För man vet ju vad som kan hända....liksom
men jag hann undan... hehe...
Tyson är snabb men jag verkar vara snabbare


Sedan skulle husse bara flytta bilen... 
Utskälld a la grande


-Va... får jag eller får jag inte leka med kopplet?

Var upp och tittade till hästarna med varsitt äpple jag och
min dotter plockade från äppelträden... men Chaconne fick nöja sig med en morot hon blir så dålig annars, kolik heter det visst oxå.  Ett äpple skulle hon kanske tåla men vi (Annika) har satt noll tolerans utifall att...

Det ser ut som om Q-S sår har gått ihop lite, i morgon tänkte jag ta in
 honom för en närmare check

4 kommentarer:

  1. Hahaha, en riktig tok, din Tyson ;-) Tycker mig se vissa likheter........inga namn :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. :) ler åt dina bilder, härligt med fyrfotingar
    kramar

    SvaraRadera
  3. Jag fattar inte att du hinner med med kameran :)

    Det är hopplöst att kommentera på bloggen. Allt tar sån tid. Alla andra bloggar skriver jag kommentarer utan fördröjningar. men blogspot (o framförallt din) går vansinnigt segt - undrar vad det beror på?
    Från mobilen kan jag inte kommentera öht :( Det är ju så sällan jag sitter och hinner läsa bloggar från "en riktig dator"....

    Kramis!

    SvaraRadera