måndag 10 september 2012

Come Out, Come Out, Wherever You Are

... Det är inte lätt att vara katt i det Fågelbergska palatset....







Se där ja... ni får mat ni... å inte delar ni med er...
*fnys*

Sist men absolut inte minst


Så här såg hoven ut i går, sakta men säkert ser det ut som
om det läker ihop. Det svarta runt såret är ingen hård skorpa
som man kan tro. Dock är han ganska svullen ovanför men inte öm, inte nånstans
faktiskt, fast han var ovanligt sjåpig med vattenslangen i går när jag skulle skölja och tvätta måste jag säga


7 kommentarer:

  1. Rolig bildserie på hundar o katter, särskilt när hela huvudet är inne i kattkojan! Hoppas verkligen hoven läker snabbt nu!

    SV: Jag undrar också hur vissa människor läst senaste blogginlägget och gjort tolkningar som inte finns i själva texten! Att efterlysa mer och bättre kunskap borde ju inte vara orimligt! Med FB kan vilken information som helst spridas i rakefart utan att någon funderar över sanningshalten.

    SvaraRadera
  2. Haha, kul bilder!!!
    Skönt att se hoven bli bättre :-)))
    Sv. Tur att man har en "räddare i nöden"!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hm, vi finns i samma kommun ser jag.
    Fast namnet känner varken jag eller matte igen. Fast så klart vi känner mesigen saker i skogen ;))
    Kommer självklart tillbaka

    SvaraRadera
  4. Underbara och talande bilder på den stora hunden med ett antal bokstavskombinationer ;)
    det svarta i kronranden... är det lite "glidigt" ovanpå själva såret? som en skorpa som inte sitter fast? jag vet inte hur jag ska förklara mig... förstår du vad jag menar?

    psst....Sadeln ligger bra... It's a keeper - som Vonne säger ;)

    SvaraRadera
  5. Haha.. härliga bilder på Tyson! Han har fullt upp ser jag. Skönt att QS läker fint :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Roliga bider...men det är nog LITE besvärligt att vara katt i det huset...Va, bra att hoven är lite bättre, sen blir det upp på hästryggen igen....Kram

    SvaraRadera