tisdag 11 september 2012

Kan tänka mig...

... att allt inte är enbart Tysons fel...Titta bara så "terrorkatten" Doris kan terrorisera en egentligen ointresserad hund... Det är lite ombytta roller...

Men matte... alltså, jag ville ju bara hålla dig sällskap
medan du äter frukost (=tigga)



Även Emmi var lätt antastad, men inte alls på
samma vis som Lucky




Får jag lov?
Jag är en jäkel på terrortango :)

hmmm... jag väntar på ett svar....




Nää... dags att lägga sig i tycker Tyson
Då duger Lucky att gömma sig under som skydd...
fega kattskrälle ;)

En lite lätt förvirrad matte tänkte gå med smör, bröd och ost till toaletten :O
Vet inte riktigt hur denna dag kommer att bli...

15 kommentarer:

  1. Det är lustigt att se hur olika förtroende katterna har för olika hundar. Våran Torsten har full förtroende för Chezzie men inget för Sid. Det är samma med stallkatten kalle, han stryker sig mot Chezzie vilket han aldrig skulle göra med Sid.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Roliga bilder, att du hinner med med kameran!!! Heja Doris...du kommer att klara dej bra!!

    SvaraRadera
  3. Kissar kan också! :P

    Sv: Ja, cykeln höll - men jag har insett att den var en storlek större än min förra :P

    SvaraRadera
  4. hahaha - en liten katt kan också ställa till :)
    Sluggo är lite så där mot Nemo
    kramar

    SvaraRadera
  5. Aha, den skylten passeras när det ska inhandlas burkar bakom granhäcken i Vadsbro.
    Jag har aldrig jobbat i de skogarna, kanske ska prova nångång.
    Här plockas det svamp nästan året runt, matte kan massor och jag nästan lika många

    SvaraRadera
  6. Men åh...vilka underbara bilder!
    Helt fantastiska. Man blir så varm i hjärtat när man ser dem.
    kram

    SvaraRadera
  7. Hejsan syss... Tackar för inbjudan. Ska kolla läget med kraftig... Vi har ju KM på Nibble just precis den dan :-(

    Härliga bilder :-)

    SvaraRadera
  8. Sv: Nej, någon träningsvärk känner jag inte nu - men det kommer kanske senare .)

    SvaraRadera
  9. Hahahaha, *asg*!!! Vilka kul bilder.
    Lycky ser ju inte så värst road ut av Terror-Doris?!
    Verkligen bra bilder........skrattar fortfarande ;-)
    Sv. Tack, det känns bättre, efter en toppen dag ;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Sv: önskar dig en trevlig onsdagskväll
    kramar

    SvaraRadera