onsdag 8 augusti 2012

Upp och ner

Han har härjat, sparkat och skrikit i stallet i två dagar nu så igår när jag var till Annika och firade hennes ..-årsdag pratade vi om att flytta ner hästarna till främre delen av hagen som är mer flack och som jag och M hagade bort för att spara på bete. Tänkte att där kan de få gå i några dagar så Q-S får trampa igång benen igen för han var riktigt fin i går....
...så kommer nerslaget i morse, han är åter ganska halt och likadant i morse så nu står jag i valet och kvalet, ska han få komma ut eller ska jag vänta några dagar till...?... J-vla sk-t!
I morgon ringer jag både till veterinären och till chefen och till chefen säger att jag inte kan jobba på fredag. PUNKT!


Nä...nu ska jag äta lite mat sedan måste jag konsultera med min vän
Annika om hur jag ska göra
Dessutom regnar det nu... och hur länge?

3 kommentarer:

  1. Tänk om djuren ändå kunde tala.... :(
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad jobbigt för både dig och hästen. Hoppas på snabb återhämtning!

    SvaraRadera
  3. Usch vad trist att han är sämre igen, hoppas han snart är ok igen. Kram

    SvaraRadera