torsdag 9 augusti 2012

Det var ett snabbt

...telefonsamtal med chefsassistenten i morse, kort och koncist talade jag bara om att jag måste vara ledig i morgon för att veterinären måste titta på min halta häst. Så det skulle hon fixa. Sedan fick jag vänta i 30 minuter på att telefontiden skulle börja på DV i Flen. Och det finns ju inget värra än att vänta. Sedan ringde jag till Annika och beordrade  henne att komma ut som stöd för den ledsna matten och då sa hon att hon hade tänkt att göra det iaf...vare sig jag ville eller inte...typ. Skönt med vänner.

Det jag tycker att DV i Flen borde införskaffa är en sk värmekamera...
om de nu inte gjort det

Bild från www.biolight.nu
alltså inte på Q-S

...å sedan hoppas jag på att det är Vet. Nilsson som kommer, men det är ju inte att ge sig
f-n på bara för att det var han som svarade när jag ringde

Nu är det dags för lite mer arbete, ända fram till kl. 16 *pustar lite*
 Finns det VAhD - Vård Av husDjur?
om inte annat så borde det...

3 kommentarer:

  1. Hopplöst att kommenentera blogspot från mobilen... Jag har inte lyckats med att knäcka hur man bär sig åt iaf :(

    Håller tummarna för att otåliga pållen får komma ut till sina kompisar igen. Du kan väl höra av dig när vetten varit hos Er. Kramis!

    SvaraRadera
  2. det lät inte bra, hoppas nu att veterinären kommer med något som hjälper din häst, bra med vänner i sådana lägen
    kramar

    SvaraRadera