söndag 5 augusti 2012

Tycker nog

...att mitt  ser ut att gå lite bättre idag. Tog ut han för att beta lite framför stallet och passade även på att tvätta av benen och spolade rikligt med kallt vatten på båda bakbenen, det tyckte han först inte var ok, men jag är en bra övertalare ; ) 




Min utstyrsel var väl inte stallenlig, ni vet med ordentliga skor på fötterna... 
Det blev inte den bästa bilden (uppenbarligen)
"Foppatofflor" är inte att rekommendera när man hanterar hästar ; /


valde att pixelera bort större delen av någon hiskelig anledning ...

5 kommentarer:

  1. Härligt att höra, att det verkar bättre. I alla fall ingen försämre...........det är ju också en förbättring.........ojojoj, vad det blev krångligt, men du fattar säkert ;-)
    Det måste jag testa, att "pixelera" bort sig själv, hahaha
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. vad fint att han är bättre, men inte ska du väl ha foppisar när du är i stallet
    Sv: Nemo fick levergodis :)
    kramar

    SvaraRadera
  3. Oj här har det hänt grejor! Vad fin din blogg är :) Har varit lite dålig på att både läsa andras och blogga själv, men nu är jag tillbaka. Må gott!

    SvaraRadera
  4. Sv: vad bra att du tänker på dina fötter :) i vanliga fall vill säga :)
    kramar

    SvaraRadera
  5. Det blir ingen ridtur på ett tag som det ser ut,men Q-S är nog snart bättre, då har du lite att ta igen....
    Ny header igen....snygg
    Kram på dej

    SvaraRadera