söndag 19 augusti 2012

Bildtävling...

...hos...

Klipp och klistrad från obergs.blogg.se :)


5 kommentarer:

  1. vilken annorlunda tävling :) fast härute i solen såg jag nästan ingenting så någon fågel hittade jag inte :)
    Sv: nej, jag tror inte han har något luktsinne :)
    kramar

    SvaraRadera
  2. Jag var in och tittade där och det var en rolig tävling.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Sv: Det är så typiskt att det skulle ske idag!

    Vanligtvis brukar ingen röra något som står på bänken, men det blev lite oroligt eftersom det var choklad inblandat.

    Lyckligtvis så visar ingen tecken på förgiftning!

    Jag skulle tippa på att detta skett under förmiddagen, så det har ju gått några timmar nu!

    SvaraRadera
  4. Grattis! Du är vinnaren av tävlingen. Ensam tävlande och rätt svar hade du :)

    SvaraRadera