torsdag 12 juli 2012

Uppsittarpallen

M försökte förklara för mig hur jag skulle göra och jag stod som ett fån och flinade varvat med skratt... jag fattade med andra ord ingenting... Då hade han mage att påstå att jag inte ville fatta :O 

Jag var iaf med när han snickrade, förklarade och blängde om vartannat... Modellen hade jag i skallen... och hur jag ville ha den...Å M han suckade och sa att det går åt mer skruv till den här än till hela altanen... Tror faktiskt att han överdrev lite... 

Så av detta spillvirke...
 ...blev det en sån här
Den blev kanske något högre än jag tänkt.. 
men det gör inget
Jag är nöjd... han gjorde tom tippskydd...
jag tror han är lite rädd om mig

1 kommentar:

  1. Meeen, hejsan hoppsan, vad du är duktigt!!!!!
    Skitbra! Stor stjärna i boken ;-)
    Kramar

    SvaraRadera