onsdag 11 juli 2012

Broms å blinningar...

...gjorde att ridturen blev en riktig kortistur... tvingade med Annika på Chaconne.

Har köpt ett nytt schabrak att ha under sadeln, grönt är ju sååå snyggt på fuxar. Hade köpt matchande stigbygelinlägg (?) men se de passade inte förstås

Dagens bilder efter ridturen

 Han är ju bara för vacker min sockermule

När Annika kom ut hade hon sin lilla Noblesse med sig
 Lattjar lite med en humla...

En riktig sötnos : )

På fm idag snickrade vi lite på altanen... eh...alltså jag var kanske mer i vägen
men jag är en jäkel på att springa och leta efter pennan...och dra ett streck här å där
är ju inte heller så svårt ; ) Jag kan ingenting om att snickra men jag kommer med
en å annan idé om hur jag skulle vilja ha det...sen är det bara att fixa 

Nu kom min sambo med den briljanta idén att jag skulle snickra ihop en uppsittarpall av spillvirket så slipper vi använda oss av en gammal köksstol utan rygg att stå på när vi ska upp i sadlarna...
Jag kan iaf gå ut och börja riva mig lite i skallen

4 kommentarer:

  1. (tråkigt att "inläggen" inte passade)

    Jajuste, du skickade ju på mailen! Tänk vilket minne jag har, eller rättare sagt - det går in i ena örat och ut genom andra :) Tack!

    SvaraRadera
  2. Ungefär som här! Jag pekar och Mr C snickrar. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Attans skit-bromsar, och blinningar!!!!
    Jaa, han är verkligen bara FÖR VACKER, din "Lilla Sockermule"
    Då får vi snart se tjusig pall då???
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Good luck med pallen. Det är bra att ha en rejäl sådan.

    SvaraRadera