söndag 8 juli 2012

Bilder från fredag, lördag och idag



Ada toksover

Elin och Mercy
 Anna på Quick- Step... 
 Elin och Mercy lägger an en tvärnit
 Jag och Quick- Step, rätt nöjd med mig själv då jag faktiskt
skrittade och travade över bommar vilket var första gången på Q-S
Elin och Mercy

På fredagskvällen kom Ma och He över.
åt nybakade bullar, chips & dipp... och detta sköljdes ner med
lite vitt vin, nåt jordgubbsvin och nån cider...
kom i säng framåt 3.30

Elin satt i två dagar och tittade på Monicas virkning
nu är Elin värsta proffset...av egen virknål
och garn ska detta bli en filt

 Morovnica eh... alltså Monica
♫♫♪♫♪ Dansa... pausa...dansa...pausa... ♫♪♪♪

Monica åkte idag till Borlänge till vår mamma och pappa
Anna körde till T-centralen och på vägen "dumpade" vi Elin som skulle till sin pappa
Hujeda mig vad segt det var i trafiken, den gjorde så vi fick jättebråttom, Anna parkerade bilen där man bara får parkera för i och urlastning... sedan sprang vi till perongen. Med fyra minuters marginal  hann Monica med tåget, fanns ingen chans att bli sentimental inte,
vilket vi har en tendens att bli....iaf jag och Anna.

Nu har vi varit i stallet... i spöregn och mullrande åska och med en blöt häst bestämde jag mig för att det inte skulle bli nån ridning idag. Lite regn är ju inte så farligt så länge det inte är vigvatten...åskan gillar jag inte

Ätit lite mat och druckit två glas vin... så nu känner jag mig avslappnad
Nu är det hundarnas tur med lite mat och en prommis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar