fredag 6 juli 2012

Torsdag

Inget direkt solväder, varmt visserligen men ingen sol

Lite blandade bilder av dagen... håll till godo ; )

Monica i virkartagen
Djup koncentration

 Emmi, Asta och Pettsson
 Q-S kommer springandes 
 Monica rider min sockermule
Jag och Elin red ut en sväng först och sedan en stund på volten
men vet ni hur svårt det är att fota sig själv när man rider? 


Asta med "leksak"

Jag bara måste visa ett klipp från YT som Elin visade mig


Å nu blev det så där sent igen som jag sa till mig själv att det inte skulle bli...
Tänk att jag inte ens kan lyssna på mig själv ; )

3 kommentarer:

  1. Härlig bild på Monica där hon sitter och virkar full koncentration. Roligt med alla bilder så jag få se hur ni har det. Kramis

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig läsning,jag förstår att ni har kul,"Tre systrar på ridläger" Mycket fina bilder,va bra att "jyckarna" går så bra ihop,men ni vet hur man ska handskas med djur.Längtar efter ER.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder.
    Och visst är det svårt att komma i säng i tid nu på sommaren?!
    Kram

    SvaraRadera