måndag 5 augusti 2013

Söndag

Vaknade av att det äntligen skulle ätas....igen, frukost ÄR gott :)

Tog hundarna på morgonpromenad genom heeela Täby ;)
Åkte sedan för att inhandla lite fikabröd för kommande gäster.
Fikade
Åkte och badade
Hem och klämde i oss korv med bröd innan vi åkte till stallet.

Anna och Mercy tog en lektion av Isabell. Jag "hasade" häst under tiden på ridbanan, mest som sällskap. Anledningen till att jag inte red lektion samtidigt är det där "rävbenet" som inte vill läka ihop. Men jag skrittar runt lite med lånad säkerhetsväst för att hålla
ihop revbenet bäst det går.

Anna och Mercy innan lektion
Foto: Elin

Jag och Q-S på ridbanan
Foto: Elin

När stallet var klart och hästarna ute i hagen igen bar det hemåt Täby igen. Hungriga som vargar var vi när vi kom tillbaka och vilken tur vi hade.... Raoul hade gjort i ordning Thaikyckling med green curry, ris och broccoli.
Blev serverade vin... vilket jag har blivit hela veckan :O
Kommer hem som värsta vinalkoholisten :D
Har jag tur blir det vin i kväll igen

Några bilder som jag tog igår






4 kommentarer:

  1. Låter supermysigt!

    Sv. jag byter nog flugpappret var 3:e vecka. De sitter under gardinerna så man ser dem inte !

    Kram

    SvaraRadera
  2. Heeeej!! Är så glad att du är tillbaka!!
    Konstigt egentligen, men vissa bloggkompisar har verkligen blivit som kompisar!
    Kul att se bild på hur du ser ut ;-)
    Ha en skön helg
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Keep on blogging ;)

    Tappa inte sugen nu...

    Ett liiiitet inlägg nu och då bara.
    Kramen!

    SvaraRadera