måndag 22 juli 2013

Hahaaa.... vad säger ni nuuu då??

Efter en låååång bortavaro tänkte jag bara tala om att jag faktiskt lever och har hälsan. Några av er har koll på det ändå ;)

I maj blev M morfar och jag blev något så hemskt som styvmormor, låter
både elakt och gammalt :)
Januari trist och kall var visst sist jag var här, nu är det varmt och
skönt ute och jag har semester.
Min andra vecka påbörjad idag.

Tyson har haft det lite tröttsamt med löptikar som har uppvaktat honom, först Lucky, när det var klart så började Emmi... nu säger Tyson att han inte orkar fler uppvaktande
flickor att hålla koll på.

Jag gör som narren...jag ska tala om vad jag ska göra...för vem vet när nästa uppdatering kommer? ;) om 9 dagar lite mer exakt, då ska jag och min häst göra en favorit i repris hos min syster, vi ska ha en hästsemestervecka.

M hängde lite tvätt på torkställningen i går kväll, i morse när han tog in den sa han
"Mina svarta shorts har blåst iväg, konstigt för andra plagg som blåst ner låg under vindan"
"Är du säker på att du hängde upp dom då?", frågade jag
"Ja", svarade M
Så vi gick ut och letade, kollade gärdena och i diket, gick runt huset. Men hittade inga shorts
Vi gav upp...
In i vardagsrummet, tittade till i soffan och vad tror ni låg där???
Å inte var de tvättade heller :)


2 kommentarer:

  1. hahaha - karlar alltså :)
    vad roligt att höra av dig igen och grattis till styvmormor :)
    Sv: tack för grattishälsningarna :)
    kramar och en fortsatt fin sommar till dig

    SvaraRadera
  2. ja men jisses... det var en lååång dvala ...

    Jag håller på för fullt att förbereda för veckan som kommer att gå vansinnigt fort...
    :)

    SvaraRadera