torsdag 20 december 2012

Nu griper jag efter sista halmstrået

Min söta Doris har inte kommit hem.
Jag har haft känningar (nu kommer det säkert låta knäppt) av att hon suttit fast eller så till att hon inte kunnat ta sig någonstans, vilket även kan vara uppe i ett träd eller så. Men i förrgår när jag gick ut hade jag ingen sån känsla, det var så att jag inte ens ropade när jag gick in från stallet.

Jag fick en idé för några dagar sedan om att jag kanske skulle kontakta nåt medium (nu låter det kanske ännu knäppare) och kom och tänka på en arbetskamrat som känner en kvinna som bor alldeles i närheten som håller på med allt möjligt inom andevärlden (heter det så?) håller seanser etc. tydligen välkänd i trakten. Nå, jag frågade min arbetskamrat om hon även söker efter försvunna djur, i mitt fall katt, det är inte alla som gör det. Hon lovade att höra sig för. Idag sa min arbetskamrat att hon pratat med den här kvinnan och hon skulle ta kontakt med henne i kväll. Nu vet jag inte som sagt om hon ska svara på om hon söker efter försvunna djur eller om hon har nån form av upplysning om Doris (jag har talat om hur Doris ser ut, hur gammal hon är osv).


Doris - bild från i somras

Jag är sån att jag kan inte säga att jag tror på sånt här 
men jag kan heller inte säga att jag inte gör det
Jag är rätt open minded... tror jag...

1 kommentar:

  1. Lilla Doris <3. Ingen som tycker att du är larvig... Alla som läser din blogg verkar vara djurmänniskor. Man vill ju veta... Har hon hört av sig?
    Kram

    SvaraRadera