lördag 17 november 2012

Mitt födelsedagsbarn



Idag blir hon 7 år
Min Emilia



13 kommentarer:

  1. Blomsterprydd, va´fin Du gjort henne.....Tack för hjälpen..Kram

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja, det är något speciellt med hemmets lugna vrå! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till damen trots att det är en dag för sent.
    Sv. På fejja har jag satt som yrke: framtidsgrundare. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fin man kan va!! Grattis!

    SvaraRadera
  5. lite sent men här kommer det
    GRATTIS till fina Emilia, så söööt och med blomster i "håret"
    kramar

    SvaraRadera
  6. Sv: Ja, det kan vara så, men jag förstår i så fall inte vad det kan ha varit. Men huvudsaken är att han mår bra nu i alla fall :)

    SvaraRadera
  7. Grattis, grattis!

    Håller du på att ladda upp inför en ny uppdatering?

    SvaraRadera
  8. Men fy, fy, på mig :-( Grattis till fina Emilia. Så söt <3

    SvaraRadera