lördag 13 oktober 2012

Nu har jag

äntligen kommit mig för att säkra upp hemmet lite.. eller hundsäkrat sopskåpet iaf...
Åkte till Nyköping och råkade av en händelser hamna på Ö&B 
Och plötsligt när jag hasar omkring där inne så kom jag av någon anledning på att köpa lite saker till sopskåpet... kan vara för att vi hade både min och M's dotter med oss...
de är ju bara 18 och 23...*fniss*

Någon blåsa senare i höger hand sitter det nu sånt här på sopskåpsdörren 


och förhoppningen är ju då förstås att det nu ska vara hund Tysonsäkrade sopor hädanefter


Föremålet om varför jag har en blåsa i handen
(för er som känner er osäkra)


4 kommentarer:

  1. Hahaha!!! Men jag tycker faktiskt att Tyson är en väldigt smart och företagsam vovve!!!
    Sv. Vi har väl börjat en lite försiktig nedräkning.........."bara" 7 veckor kvar.....hoppas vi ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är bättre att förekomma än förekommas... ;)
    Men de är ju för finurliga, våra vänner!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Va bra hoppas bara nu inte jycken räknar ut det där direkt! Tror nog du ska slippa städa efter Tyson i fortsättningen. KRAMIS

    SvaraRadera