söndag 21 oktober 2012

Borlängebesök

Mamma och pappa kom ner över helgen, de hade packat bilen full med allehanda saker som de tyckte att vi skulle ha. Mamma hade tom med sig sin symaskin (för jag äger ju ingen) och M behövde få ett par byxor upplagda och ett annat par lagade och sånt gör jag inte.
De hade även med sig ett gäng tavlor som de själva inte hade plats för, en hallspegel och en torkställning.

Idag hängde vi upp tavlorna....Pappa talade om vikten av HUR man hänger upp tavlor....

Vi gjorde vårt bästa jag och M ;)


13 kommentarer:

  1. Bättre att hänga tavlorna mycket snett än lite - det stör inte ögat på samma sätt :P

    SvaraRadera
  2. haha... Men nu är det dags för er båda att gå till optikern...

    SvaraRadera
  3. Haha, säger som Henrik........om dom hänger rejält snett, då kan man tro att det är meningen ;-)
    Recept
    Mjölkchokladpannacotta!
    4 dl!!! grädde, 1 dl gelésocker, 1/2 Marabou chokladkaka (den stoooora!)
    Blanda allt i en kastrull, låt chokladen smälta. Kokas 30 sek! Häll upp i portionsglas. Kyl.
    Klart!!!
    Lätt som en plätt......och gott ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. De blev hängda annorlunda efter fotograferingen, men nu kanske dom är nerplockade,man vet inte....kanske dom hängs upp när vi är i antågande....
    Tack för helgen...kram


    SvaraRadera
    Svar
    1. De hänger kvar... och åt rätt håll, ingen på sniskan eller upp och ner :)

      Radera
  5. hahaha - det gjorde ni på pin kiv eller hur? :)
    kramar

    SvaraRadera
  6. Hejsan =) men vad häftigt att du hitta mig hos annan blogg och är från flen du med. =) Brogetorp här =). Ja jag blev ur trött på facebook, visst kul kanske i bland, men det blir ju aldrig i bland. Då bloggar jag hellre. =)Ha en bra dag. kram =)

    SvaraRadera
  7. Sv: jo, bokstäverna brukar väl ändå vara på samma ställe och fungera likadant :)
    kramar

    SvaraRadera
  8. Jo men det blev ju....fint ;)

    SvaraRadera
  9. Hahaha ja men de hänger åtminstonde på väggen! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag kan tänka mig att tyget Inger hade med ner blev jättesnyggt på stolarna hon visade det för oss innan resan till Flen. Inger är duktig med nål och tråd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev som helt nya stolar, snyggt snyggt :)

      Radera