måndag 3 september 2012

Liten i stora världen

Doris fick gå ut för första gången i går, söndag. Efter flera veckor med ett vindstilla vardagsrum så var det lite "busigt" ute tyckte hon, så fort vinden högg tag i knutarna sprang hon in....och Tyson efter... *suck*

Dörren fick stå på vid gavel i stort sett hela dagen

 åhåå.... jag hörde nåt...
Ah...det prasslar lite i buskarna...

Fick även för mig att göra en storrensning i sadelkammaren, vevade upp eltråd som bara låg slängt "hur-som-happer" känns som om jag rullade upp flera km...
Sedan satte jag upp ett skåp på väggen, nästan helt själv.
Under tiden fick Tyson sitta i longerlinan och Emmie.... ja hon "spunkade" sig 



Och Lucky hon ville bara sitta bredvid och kela, ja när vi satt iaf

Trött så in i bengen hela dagen och kände mig lite olustig,
tror att det kan bero på att
jag drack lite vin och smakade på några kräftor på lördagen,
men gött var det :)

7 kommentarer:

  1. vilka härliga bilder på dina fina fyrfotingar :)
    Sv: läs om aronia hos mig imorgon
    kramar

    SvaraRadera
  2. Man kan aldrig få för många vänner av fyrfotingar :P

    SvaraRadera
  3. Den lille katten har mycket att lära! ;)

    Din Golden verkar signalera: hahahah! jag kan rulla men kan du det?! ;)

    Ps. jag kan inte gå in på din länk på kommentaren hos mej! Något felar.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sv. tur att tummvantarna har åkt av. Det blir så mycket enklare då! ;)
    Sov gott!

    SvaraRadera
  5. Sv: Jag brukar försöka städa på morgonen, för på eftermiddagen är jag alldeles för trött. :P

    SvaraRadera
  6. Meh... hallå där... Kräftat utan mig? :O Du skulle ju säga till när det var dags att plocka fram den orange filten :(

    Söt liten Doris :)

    SvaraRadera