söndag 29 juli 2012

Som alltid...

... sista helgen i juli är det Malmamarken och som alltid sedan jag flyttade hit till Flen 1987 var jag där för shopping och karusellåkning : )

Fick med mig M's dotter upp i denna....


 Karusellen Batman....

fast hon sa nej först... sedan körde jag med utpressning...hehe...
Vi delade på ett 10-åkskort men jag sa att om du åker denna med mig så bjuder jag på din halva... elaka jag...men det funkade och jag håller vad jag lovar...
Efter åket sa hon "ALDRIG MER" ...Detta var på fredagskvällen

På lördagskvällen fick jag med mig min egna dotter, fast henne behövde jag inte köra utpressning på, hon hakade på direkt : )

Utsikt från Ali Baba... "flygande mattan"


Quick- Step är fortfarande halt men mycket mycket bättre, 
tänk om han kunde tala om vad han gjort...eller det gör han kanske,
 bara det att jag inte förstår

5 kommentarer:

  1. Ja, varför kan vi inte förstå våra djur??? Hoppas Q-S snart blir helt bra!
    Bra där, med utpressning, hahahaha Smarta du ;-)
    Sv. Jooodå, 25 meter hade du orkat! Men man kan även sitta på vagnen ibland.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj! Nä, karuseller är inget för mej. Fyyyy, så läskigt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. GRATTIS SARA på din 44 års dag önskar Karl-Erik O Berith.

    SvaraRadera