lördag 28 maj 2011

Jag har bestämt mig...

...men jag kommer att börja efter semestrarna, alltså i augusti. Pratade med chefen om det och det verkar funka, nu ska hon bara kolla så det är ok för personen som ska assistansen att det är ok, annars så blir jag väl kvar på min nuvarande plats tills nästa erbjudande... nå det ger sig. Vad beträffar lönen så blir det som "stämpelpengar" men det blir bara i 4 månader till en början och det kanske dyker upp något annat under tiden. Det som stör mig är de tidiga mornarna, men man kanske vänjer sig?

(Bild grån google)

Hej hopp det var allt för nu

2 kommentarer:

  1. hur tidiga morgnar blir det då?
    en fin helg till dig - kramar

    SvaraRadera
  2. Hua, är inte heller någon vän av tidiga mornar. Är det supertidigt?
    Ha det gött´

    SvaraRadera