måndag 19 augusti 2013

Lagat hage...
















Jo då... tills slut hände det.... satte på RunKeeper bara för skojs skull.
Gjorde ett försök med att "dela" via blogger ... men det tycks inte funka...

* 2,14 km
*Tid = 01:29:02
* Brände 203 kalorier

Utan hjälp hade jag inte blivit klar i kväll så all heder till min älskade M som bankade stolp så jag blev stolt som en tupp...höna... jaja.... vilket som ;)
Hyresvärlden trodde vi hade haft elefanter som gått genom staketet... 2 st stolpar låg ca 7 meter ut på gärdet, tråden låg mellan 20-30 meter rakt ut på gärdet. Ett under att han inte skadade sig.

Om jag och M gick  2.14 km så sprang Tyson 2.14* 8, Lucky 2.14* 4, Emmie gick 1.25*1 :)

1 kommentar:

  1. Plötsligt händer det ;-) men om du inte fåtthjälp av M så hade du förbrännt detta gånger 2,5 kanske... ? Hur går det för övrigt då? Jag menatmenar med hjälp av den andra appen di laddade ner?
    Kram!

    SvaraRadera