onsdag 21 augusti 2013

Fortsätter på temat...

...dieter :)


Hörde denna på MixMegapol när jag satt i bilen på väg hem från jobbet
 skrattade så jag tjöt i bilen. Vilken tur jag var ensam :P
 

Topp 10 alternativa 5.2-dieter
 enligt Jesse och Peter på Mix Megapol


#10)  5 glas vin 2 glas vatten
#9)  Inga mellanmål mellan klockan 5 och kl 2 på natten
#8) Ät 1,3,4 eller 6 potatisar. Aldrig 5 eller 2
#7)  5 dagar ät som vanligt, 2 dagar svina
#6)  Ta det lugnt med kalorierna den 5 i 2:a varje år
#5)  Ät var femte timma, tupplur varannan
#4)  Fem fingrar i kakburken, två gånger om dagen
#3)    5 delar gin och 2 delar vermouth
#2)  Klipp spagettin i små bitar = periodisk pasta
#1)  5 mål om dagen, 2 toalett besök

3 kommentarer:

  1. Hahahaha!
    Den var bra!! :)

    Sv. jag fick bort verifieringsrutan!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Sv... Nej jag tror att du kan behålla de betten... Jag tror att de är 12,5 cm du fick med dig och de är toklånga och dessutom saknar de fasta ringar (?) OCH är för tjocka ...
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Nu får du allt klämma ur dig ett inlägg ;)
    Kram

    SvaraRadera