lördag 15 december 2012

Idag...

... kommer inte snön rakt ner från himlen utan i sidled och i full fart och så har det sett ut hela dagen. Hästarna ropades in från skogen ca kl 16 där de stått och häckat i stort sett hela dagen, de kom i samma hastighet som snön och stannade med en tvärnit en meter från mig där jag står... de ville tydligen in. Nu står de inne och mumsar på hö, undan från blåsten och snön.

Parabolen vill inte riktigt ge ifrån sig några bra signaler för tillfället, bara hoppas på att den gör det kl 20 ikväll när det är sista avsnittet av "så mycket bättre" annars så spelar det ingen roll, jag har böcker i bokhyllan och glasögon så jag kan läsa :)
Jag har dessutom lite ont i halsen och är supertrött så det kanske inte blir nåt med nåt...


2 kommentarer:

  1. vad skönt för hästarna att få komma in i stallet och mumsa hö istället för att vara ute i ruskvädret, du får krya på dig nu, kanske skönast att krypa ner i sängen istället för att kolla på tv
    kramar

    SvaraRadera
  2. Läs gärna min blogg hur det är att leva som Bipolär tonåring och nykter alkoholist sen en månad tillbaka.
    Hade värmt! Kram

    SvaraRadera