onsdag 24 juli 2013

Har fått besök

Måndag em ringde telefonen, det var mamma. Hon undrade om vi ville ha lite besök... Jag svarade naturligtvis ja. Mamma sa att jag skulle säga nej ;) men det kunde jag ju inte göra. Jag frågade helt enkelt när besöket skulle komma, ikväll? i morgon? Klockan var strax efter 19.30 när de svängde in på gården. 

Gjorde storstan i går (eh...Flen). Handlade lite mat så det skulle räcka till 4 och inte till 2.

Gjorde stora storstan idag (Nyköping). Var ju bara tvungna att köpa hundmat som glömdes bort dagen innan. 

Hem och la ut fläsket på altanen (mor och jag solade alltså) medan pappa och M åkte ut med båten och la ut nät.

Nu är mamma heeeelt gaaaalen... tittar på fotbollen sverige- tyskland *himlar med ögonen*
Hon är ju som värsta huliganen, svär och far ut.
Bara några minuter kvar nu....




2 kommentarer:

  1. Haha... Jag både ser o hör hur det kunde ha låtit höra sig :-D
    Blev det någon fisk då?
    Härligt med spontanbesök.
    Hälsa alla <3

    SvaraRadera
  2. Så kul att här av dej igen!
    Nja...detta fotbollshysteri som just nu pågår tilltalar inte mej. Jag har hittat många TVkanaler som jag annars inte skulle se på...;)

    Kram

    SvaraRadera