lördag 30 juni 2012

Packat...

... och nästan klart för en veckas semester hos syster-yster med häst...
blir väl nästan som en ridlägervecka ; )
Systra mi kommer och hämtar mig, Quick-Step och Emmi i morgon....
Å vad detta ska bli kul! Men lite nervokill i magen har jag nog allt...
eller det kanske heter förväntan?

Och som en extra bonus kommer min äldsta syster ner från Kalix dock utan häst,
de är visst lite kinkiga på SJ...hund går bra  men inte häst i cupén... ; )

Quick- Steps grejor...

Jag har bara hunnit tvätta till mig själv men inte packat

Senare på em åkte M, T och jag till Nyköping, tog en hamburgare på
vips-grillen och som bordskavaljer hade jag denna
Tiggde värre än hundarna hemma

Sen blev vi sugna på lite mjukglass så vi åkte vidare ner
till hamnen där man också var övervakad

Sedan snabbt in en sväng och handla och sedan åkte vi hem
och drack kaffe.... 

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt det låter med en hästsemestervecka

    SvaraRadera
  2. vad härligt att kunna åka på semester med hästen :) fast vad SJ krånglar, en häst mer eller mindre i kupén gör väl ingenting :)
    här spöregnar det idag
    kramar

    SvaraRadera
  3. Va ni ska få trevligt!! <3 <3 <3 Hälsa så jättemycket från moster.

    SvaraRadera